Drama och hjältedåd i marsvinsburen (mer spännande än såhär blir det inte)

Vaknade med världens huvudvärk och illamående och har varit hemma ifrån skolan. Men nu känns det bättre. :)

Blev attackerad utav två morgonpigga varelser i morse.
De var verkligen hyperaktiva. Som om de väntat i evigheter på att någon skulle plocka upp dem.
De älskar att vara i sängen. Madrassen är ju liksom lite fjädrande, så de kan studsa extra högt.
Kängurudjur.
Nu håller jag på att tvätta sängkläder.



Stackars Jammy hade tappat rösten i förmiddags!

Han försökte ropa efter mat, men det hördes bara små viskpip.
Tur att han har Pär, den personliga assistenten, som kan agera röstförstärkare.
Det var nämligen precis vad han gjorde. Så fort han hörde att Jammy försökte ropa så satte Pär igång att ropa också.
Och när jag kom dit så vände han nosen mot Jammy, som för att visa att det var Jammy som ville nåt.
Jammy fick tillbaka rösten ganska snabbt, men jag håller koll på honom.

Jag tycker att Pär kan få bli dagens hjälte.



Pär, vilken kille! (han är singel också!)

Nu ska jag gå och lugna Jammy lite. Han är fortfarande i chocktillstånd efter Pärs goda gärning.
Lugn Jammy, det är vi alla. ^^;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0