Filmpremiär imorgon

Imorgon är det ju premiär för den nya Harry Potter-filmen!



Vi tänkte försöka gå och se den nån gång i veckan. :)

Det är lite som med Pokemon. Det tar liksom aldrig slut. Det går liksom aldrig över. Och jag kommer nog vara entusiast till båda åtminstone tills jag är 80. ^^
(minus tretusen vuxenpoäng. Å andra sidan glömde jag helt bort hur gammal jag var på festen i lördags när jag blev tillfrågad. Kom inte på det under hela kvällen. Vuxenpoäng, ja? ^^)

Går filmen i 3D förresten? Och om den gör det, får man då runda 3D glasögon à la Harry..? ^^



Ja, vad mer har vi att berätta nu då..?

Jo, visst ja! Golbat hittade en sån där dementor under soffan idag!

Läskigt. Då vet man att det är dags att dammsuga.

Vilken himla tur att hon gått en brevkurs i försvar mot svartkonster!


Så...Ska ni se nya Harry Potter-filmen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0