Pyssel och Google Analytics

Idag har Pär haft fullt upp.

Han kom bärandes på lim, sax, papper och annat pysselmaterial i morse, och sedan dess har han jobbat flitigt.


Vad det är han har gjort vet jag inte. Han ville inte visa förrän imorgon, sa han.

Spännande.




Jag har också pysslat lite idag! Nu finns det en liten meny uppe till vänster i bloggen. (inte jättesnyggt än, nej. :) Fixar en snyggare meny en annan gång.)

Tänkte främst på det här att jag får nya läsare hela tiden, och det vore kanske kul om de hade en lite utförligare presentation att läsa.

Så de vet vilka de har att göra med här på bloggen. ^^

Dessvärre har inga presentationer kommit upp än, som ni kanske sett...
Men de är på g!



Skaffade google analytics häromdagen förresten.

En rätt bra gratistjänst, även om jag tror att statistiken över hur många unika läsare jag har är lite i överkant...
Enligt dem skulle jag haft över 70 unika besökare på 4 dagar... (Ja, unika.)

Är ni fullt så många? Inte riktigt än, va? ^^

Såg nånting mystiskt där idag, dessutom. 16 läsare från Tyskland, varav 10 st från ett universitet i Halle..?
Bara sådär. Överraskningstyskar, i min blogg! ^^ (Ich heisse meerschweinchen!
Men kan det verkligen stämma?

Hur pålitligt är Google analytics egentligen? Är det nån som vet? För jag har börjat tvivla lite. ^^;

Kommentarer
Postat av: Andréas

Folk kan surfa via en proxy i t.ex. Tyskland, så det kan vara svenskar som har surfat genom Tyskland, kanske för att vara anonyma på internet.

(eller så är det tyskar, man vet ju aldrig med de)



Alice och Emma hälsar!

2010-12-02 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0