Så vi möts igen, tentaångest...

Hej på er! :)

Idag har mesta delen av tiden gått åt till att plugga inför tentan som är på onsdag.

Dessvärre har det inte gått alltför bra.
:/ Hoppas det går bättre imorgon.


Filmen igår var förresten riktigt bra!

Den var inte fullt lika läskig som jag trott, men jag rekommenderar den helt klart! ^^ Den var till och med bättre än jag trodde den skulle vara, och då hade jag ändå läst en hel del bra referenser.

Golbat sa att hon inte heller tyckte den var så läskig...

Men jag vet inte jag...

Smulan har små, tassformade blåmärken på svansen idag.


Får se om jag hinner med att blogga något imorgon. Klandra mig inte om jag inte gör det. ^^; Plugget går före.


En vis man, som ser lite ut som Jim Carrey, sade en gång; Tentaångest är som alkohol. Det får folk att göra saker de aldrig skulle göra annars. (diska, städa, tvätta...)

Han hade rätt.

Men den här gången har jag klarat mig undan de fällorna!

Översättning; det ser ut som ett bombnedslag här hemma, och jag kan vara stolt över det. ^^


Nu ska jag duscha och rabbla transkriptionsfaktorer och epigenetik. ^^ Sen är det faktiskt läggdags. Tänkte vakna i vettig tid imorgon för att fortsätta plugga.

Godnatt! ^^

Slänger in en gammal bild på Golbat också.

Paradoxalt nog är man oftast väldigt ung på väldigt gamla bilder. Så är även fallet här.

Golbat vill dock hälsa att hon minsann inte ser en dag äldre ut än på bilden.
Golbat vill hälsa att hennes hy fortfarande är mycket slät och spänstig...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas tentan går bra :) lycka till!

2010-11-02 @ 11:03:30
URL: http://mikaeladirsen.blogg.se/
Postat av: Gunilla Dahlgren

Hej!Rolig blogg du har. Ingrid rekommenderade den. Såg att du funderade på någon plattform till buren. En skärbräda i plast kanske, finns massor av olika storlekar. Borra hål , sätt i krokar som du senhänger kedjor i. Lätt att ta ut och desinficera om det behövs. Ikea har ju billiga.

Gunilla

2010-11-26 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0