T-shirt!

Är jättetrött och lite nere idag (just nu med något som jag bara kan anta är en begynnande migrän), så det blir bara ett litet snabbinlägg, sen ska jag sova. Men såna dagar behövs visst också för att man ska fortsätta uppskatta bra dagar, har jag hört. ^^

Har slöritat lite idag medan jag kikade på postkodmiljonären (hur schysst är det inte att det går varje dag den här och förra veckan utom söndag? :D ).
Och eftersom jag inte har någon råttbild att bjuda på (det kommer imorgon. De har läst Lisas och mammas kommentarer om tandborstar nämligen och är eld och lågor. ^^), så slänger jag in resultatet:


Mycket bättre än så blev det inte. Jag tror det är en kille. Har vi någon hejare på könsbestämning av... ja, såna där?... i läsarskaran så är det dags att träda fram nu.


Men, så hände faktiskt något som lös upp dagen idag:


T-shirten som jag beställde för flera veckor sedan! ^^

Jag tror minsann att det blir t-shirtväder imorgon. :)

(Apropå väder; det åskade här i Göteborg idag. I november. Tropiskt.)

Kommentarer
Postat av: SilverSmile (:

Kjempe kul blogg (: Kommenter tilbake ?

2010-11-04 @ 16:04:10
URL: http://silversmile.blogg.no
Postat av: emelie

svar: haha okej :D jag har faktiskt inte sett något av dom ^^

2010-11-04 @ 16:19:44
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0