Tävlingen avgjord!

Ingen mer hann vara med innan 23:59 igår kväll, så vi går helt enkelt på lottningen jag drog igår innan jag gick och lade mig. :)

Så...

Vinnare utav rosbroschen bleeeeev..... :)


Josefine !

Stort grattis! :D


Jag kommer skicka ett mail till dig, Josefine, så får du svara på det och berätta vilken färg du vill ha och till vilken adress den ska skickas. :)


Men ni andra, gå inte riktigt än. :)

Det är ju så att jag har ju inte bara en underbar läsare. Helst av allt skulle jag ju vilja ge er allihop rosor, men då skulle jag behöva hoppa av skolan för att få tid till att göra dem. ^^;

Men två rosor till ska jag väl kunna dela ut, va? :)

Så jag drog två lotter till!

Stort grattis till Lisa och Mattias!
Ni vinner också varsin ros! :)

Dock är det lite utav ett andrapris då ni kanske kommer behöva vänta liiite längre på era rosor än Josefine. Detta är inte för att jävlas, utan för att jag har tenta på måndag och rosorna tar ändå ett tag att göra. ;)
Är ju bara nån form av människa trots allt. :)

Kommer skicka ett varsitt mail till er också, så håll utkik i inkorgen. :)



Är det nu nån som sitter och tänker "åh nej, jag behöver verkligen en sån där!" men ändå inte vann så finns rosorna alltid att beställa på min sida hos Ingrids källare. ;)

Finns mycket annat där också, inte bara mina nålfiltade saker. Klicka här för att komma till startsidan och kika runt för lite julklappstips, vetja! :)



....Herregud ja, det är jul snart ju. :S

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis till Josefin som vann en ros!

Och så tänkte jag ansöka om medlemsskap i fluffgänget:) Det är så att jag kunde inte använda min hårtork idag vilket resulterade i ett väldans fluff på mitt huvud. Bildbevis kan fås ... Eller är det bara för "nära familjemedlemmar" ? Kram

2010-11-15 @ 21:49:51
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: my

Grattis till vinnarna! Som student hade man tid att handla julklappar i Sista minuten, typ stressigt blick på julafton.....

2010-11-16 @ 19:16:37
Postat av: ellen♥

Kul blogg! :D

2010-11-16 @ 19:57:18
URL: http://endastellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0