Jodå, jag lever. :)

Ledsen att det inte blev något bloggande igår. Tänkte naivt: "Jag kan ta det sen när jag kommer hem".
Men sen kl. 03:00 när vi kom hem så var vi ganska trötta båda två.

Men det betyder inte att vi helt okomplicerat kunde gå direkt och lägga oss.

Nej.


(Jag visste inte ens att vi ägde en brödkavel!)

Två griniga gnagare krävde att få veta varför inte de fick vara med på festen.

Vi lyckades som tur var låsa in dem i buren (alla råttägare får nämligen gå en kurs i kampsport/självförsvar för att klara såna situationer) och fick en god natts sömn.

Någonstans där gick det dock väldigt fel.
För idag gick vi upp kl 13.

Påbörja en vändning utav dygnet dagen innan det är dags att gå upp kl. 6 på morgnarna igen...

Förmodligen det rätta valet för en universitetsstudent med begynnande tentavecka som blir ett litet drygt psykfall av mindre än 7 timmars sömn. :P  *skyldig*

Hoppas vi kan somna i tid ikväll ändå.

Är faktiskt förhållandevis trött idag.

Vi har ju faktiskt haft ganska fullt upp idag också....



Jag drog till med att någon på festen var pälsdjursallergiker.


Så nu är Smulan "Michael Jackson-fan-allergiker".
Hon hotar, nyser och fräser när jag går förbi.

De är söta, de små liven. ^^;




**************************************




Angående tävlingen förresten!



Ska ju dra vinnaren idag!

Fast jag insåg att jag inte satt någon tid när tävlingen slutar, bara sagt att den slutar på söndag (idag). Och söndag är det ju i ett par timmar till. :S

Så jag gör såhär; jag drar en vinnare nu, bara för att få det överstökat.

Men jag avslöjar inte vem det är förrän imorgon.

om det är någon sista minuten-tävlare som är med senast kl. 23:59 inatt så får jag väl helt enkelt dra en ny vinnare imorgon då så att även denne har en chans att vinna.
Annars vinner han/hon som drogs idag. :)

Låter det ok?

Meddelar vinnaren någon gång under dagen imorgon. Ni ska inte behöva vänta ända tills på kvällen, då jag vanligtvis bloggar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0