Bikinisäsongen närmar sig...

Golbat har varit lite nojig senaste dagarna.

Det är ju badsäsong snart. (Golbat har hört att folk brukar bada till jul)

Och då är det ju hela det här paketet med att komma i sin ganska osmickrande bikini, vara smal och slimmad och göra sig av med all generande hårväxt (vilket Golbat i egenskap av råtta har ganska mycket av).


Stackars Golbat har det inte alls lätt. ^^;

Och alla dessa bilder på smala flickor som man exponeras för hela tiden.


Jag har berättat för Golbat att hon är så fin som hon är.

Jag har också berättat att på julen får man bada i overall om man vill.

Ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt vart all ångest kommer ifrån. De är råttor! De går nakna resten utav året!

Hur som helst så vill jag påstå att det inte är nojandet över just midjemåttet som orsakar de riktigt stora problemen... ^^;

Kommentarer
Postat av: Signe

haha nämen stackars golbat.. Söta lilla gumman, krama henne från mig! :P

2010-11-18 @ 11:33:15
URL: http://miinisiigne.blogg.se/
Postat av: Mommo

Smulan, dra inte !!!!!! Du kommer att få ta emot smällar av Golbat om du drar.

2010-11-18 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0