Bland virus och trollkonster

Ja. Då var det dags igen.



Alltid så väl tajmat med en annalkande tenta.


Ännu värre tajmat med det faktum att vi ska på bio imorgon! Det luktar alvedon lång väg, tycker jag. Jag tänker inte missa Harry Potter. ^^

Hyrde sjätte filmen igår och kikade på, så nu är vi uppdaterade också! :) Kanon.

Dock visade det sig att det blivit en liten miss.


Råttorna har tjattrat väldigt om filmen. De har varit väldigt förväntansfulla inför att få gå på bio.

Men idag slog det mig; har de biljetter?

Så jag frågade...

Golbat uttryckte ett visst missnöje över att vi inte bokat biljetter till dem samtidigt som vi bokade våra.

Nu finns det ju bara platser längst fram kvar. Och alla vet hur ont i nacken man får av att sitta längst fram.

Dessutom är biljettbokningssystemet inte så anpassat för råttor. Golbat förklarade detta vänligt för mig medan hon kastade oförlåtliga förbannelser över mina tår med sin trollstav.

Avada Kedavra & co...


Vilken himla tur att jag hade tjocka strumpor på mig!


Vem vet vad som hade hänt annars?

Kommentarer
Postat av: Signe

Haha, jag bloggar inte längre, lär nog ta bort den stackars bloggen :P säkrast är att svara via mail (Y)

Krya på dig!

2010-11-19 @ 12:35:33
URL: http://signe.blog.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0