Vision

Igår var en väldigt bra och kändistät dag.

* Tentan gick bra.

* På väg hem från skolan hittade jag ett överraskningsframträdande av The Soundtrack of our Lives på Nordstan. (De var ju jättebra!)

* Ramlade dessutom rakt in i krönandet av årets göteborgare som visade sig vara en världsberömd dirigent och violinist. Gustavo Dudamel. (Försökte skryta om det för Edvin när jag kom hem. Reaktionen? "Dudamel? Hette han Dudamel? HAHAHAHA!")

* Michael Jackson's Vision släpptes på DVD!

42 musikvideor på 3 DVD-skivor. ^^ Ca. 4½ timmes material. Och en tidigare osläppt video till låten "one more chance".

Men om allt var så bra igår, varför bloggade jag inte?
Glömde jag bort er totalt till fördel för min nya DVD-box?

Icke.
Blev bara en del grova tekniska problem med tillverkandet av rosbroschen till Josefine, en av vinnarna i min tävling.

Detta tog en hiskelig tid och gav ett visst mått av panikångest. ^^;

Det löste sig dock på nåt märkligt vis till slut, och rosen är på väg hem till dig nu, Josefine. :)

Provade att sätta dit en liten pärla i mitten. ^^ Haha, klipp bort den om du inte gillar den, Josefine. :) Den sitter med separat tråd, så jag lovar att inte hela broschen faller sönder om du klipper. ;)

Tror jag ska börja med pärlor i mitten hädanefter. ^^
Tack för tipset, Ingrid.


Nu tänkte jag faktiskt ta tempen på er läsare! ^^


Apropå den här nya Michael Jackson-dvd-boxen som kommit ut.

Hur mycket kan ni egentligen om Michael Jacksons videor? :)

Smulan och Golbat har varit så vänliga att ställa upp i tre scener ifrån kända Michael Jackson-videor.

Men vilka videor är det?

Nr 1:




Nr 2:



Nr 3:


Nu får ni ta och chansa. ^^  Smulan och Golbat blir så ledsna annars.

Kommentarer
Postat av: Signe

Haha jisses vad illa det känns att jag kanske har en aning om vilken den första kan vara.... :P

Thriller ser det ju ut som. Slut på bensin ute i en mörk skog ju, perfekt.

Andra är nog black or white, för jag tänkte direkt på introt *gitarrspel, "Turn it off!" "But this is the best part!" osv* när jag såg gitarren, och dessutom är ju bilden ganska svartvit :P

Öh. Sista är ju en såndär pose man borde veta direkt... Men thriller har jag redan gissat. Smooth criminal då? :P

Ska kolla upp sista på google eller nåt nu ^^

2010-11-23 @ 22:34:06
URL: http://signe.blog.com
Postat av: Ingrid

Bara kul att kunna dela med sig av lite tips ibland. Tänk vad en liten pärla kan göra ...

Håller med Signe i de två första förslagen... den tredje tänker jag nog på fel video, där har de nog uniformer på sig...

2010-11-23 @ 22:45:21
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Mommo

Jag skulle kunna komma med flera förslag... men... någon som heter Michael Jackson tror jag inte var med i någon av mina tänkta förslag ^^ Äsch, bäst att jag avstår. Kramisar

2010-11-24 @ 18:59:14
Postat av: Emma

ja tror också på thriller på den första. :D dem andra vet jag inte... haha :)

2010-11-25 @ 19:14:44
Postat av: BEA ♥ Foto, Design & Musik♫☮

Första Thriller, andra Scream och tredje Smooth Criminal :D

2010-11-26 @ 15:27:21
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0