Så råttorna var inte ensamma om det...

Hittade en lustig bild på Fail blog, en blogg med... ja, misslyckanden helt enkelt. ^^; (bilden kommer från början ifrån senorgif.com, en ännu bättre sida. ^^ Tidsfördriv, varsågod!)


Men... det där ser ju bekant ut.

Så där ser det ut varje gång råttorna är ute och springer i sovrummet. ^^;


Nu senast försökte Smulan penetrera kontorsstolen i riktigt hög fart.

Detta blev bara ännu löjligare då det visade sig att kontorsstolen är i ett mycket studsigt material. ^^ Ka-fjonnnng!

Jag visade även bilden för Smulan och Golbat...


Skadeglädje lär ju vara den enda sanna glädjen. ^^;


Ni var inte många som gissade på Michael Jackson-videorna häromdagen, hörni! *peta på*
Men å andra sidan hade ni ju nästan allt rätt redan i första kommentaren. ^^

Nr 1 var mycket riktigt Thriller. :)
Tänkte jag skulle lägga upp fullversionen av videon här i min blogg så ni kunde kolla själva, men det visade sig att om man vill ha själva videon, där han shejkar loss med alla zombiesar, så får man inte med början.
Man får alltså inte med själva scenen som var på bilden.

Så ni får helt enkelt nöja er med ett klipp från början. ^^ Tror ni överlever ändå. Vill ni se själva videon finns den på youtube. :)




Nummer 2 var lite klurigare.

Black or white skulle man kunna tro.

Men det är faktiskt Scream, en duett med syrran Janet som lär finnas med i guinness rekordbok som den dyraste musikvideon som nånsin gjorts (7 miljoner dollar).
När den gjordes, 1995, i alla fall. Nån kanske har gått om sedan dess..? (äger faktiskt inte ett enda exemplar av den populära rekordboken ^^; )




Nummer 3 hade du också rätt på, Signe. :)
Smooth criminal stämmer bra.
(Extrafakta: den sjuka posen, känd som "anti-gravity lean", går att göra live också. ^^ Patenterad teknik. Han var uppfinnare också. :P )

Listade ut att ni inte skulle orka kika på ännu en hel video, så klippet nedan är faktiskt ett riktigt kort klipp ifrån ett liveframträdande ^^


Sådärja. ^^ Då har jag fått babbla lite om Michael Jackson idag också! Kanojners!

Godnatt på er. :)

Kommentarer
Postat av: Signe

haha, yay :P men jag är grymt nyfiken på den patenterade tekniken ^^ vore rätt häftigt :P

2010-11-26 @ 11:36:04
URL: http://signe.blog.com
Postat av: Elena

Jag gillar verkligen Scream-videon, undrans om fröken faktiskt vet vilken anime som spelas i den? Har i alla fall för mig att de visar en anime... :/

2010-11-30 @ 23:03:04
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0