Smulan ger igen


Hej mina små mufflonfår!

Idag är det jag som får blogga. Sandra och Edvin hade den dåliga smaken att öva dansnumret till Michael Jacksons Beat It i vardagsrummet, och nu är de lite... uppbundna...


Tänkte faktiskt ta det här tillfället i akt att hämnas lite!

Jag är sjukt trött på att hon sitter och kikar på oss hela dagarna och så fort vi gör något så åker det upp i bloggen!

Vi har inget privatliv!


Alla pinsamheter kommer ju upp i bloggen förr eller senare!

(exempel ur arkivet)

Så jag tänkte att jag skulle avslöja några smått pinsamma detaljer om både Sandra och hennes medbrottsling Edvin!


* Det hänger en mörkblå och en ljusrosa tandborste i badrummet. Den rosa är Edvins.

* Det hänger en affisch med Robert Pattinson på väggen i köket.

* Sandra brukar titta på Cartoon Network när ingen annan är hemma.

* Det är Edvin som tar längst tid på sig i badrummet framför spegeln.

* Sandra har en ko-kudde som hon kallar för Knössen. Ibland leker Sandra att Knössen springer runt och stångar Edvin.

* Sandra har en låtsaskompis som heter Vincent, men de har inte pratat på ett tag. Han blev sur på henne för att hon glömde bort hans födelsedag.

* Edvin får psykbryt om lakanet i sängen är skrynkligt när han ska ligga där. Det ska bäddas om oavsett vad klockan är.


Det kan kanske räcka så... Jag vill ju ha mat imorgon också.

Nu ska Golbat och jag knyta upp miffo 1 och miffo 2 och sen gå och lägga oss.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack Smulan! Kul att läsa lite "smaskigt" skvaller. Hoppas det återkommer ett nytt "nummer" av skvallerpressen varje vecka... :)

2010-11-28 @ 08:17:24
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Signe

Haha, härligt smulan ^^ det roliga är att skvallret fick mig att skratta, men jag är inte ett dugg förvånad ^^

2010-11-29 @ 00:22:18
URL: http://signe.blog.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0