Advent!

Idag är det första advent!


Så vi har tagit fram vår adventsljusstake. :) Den med den nålfiltade super mario-svampen i!


Och så har vi lyckats frammana världens kanske godaste köttfärssås och lite spaghetti. ^^

Är rätt stolt faktiskt.

Den var så pass god att inte ens råttorna ville äta den. ^^ (då är den god! råttorna har rätt taskig smak...)


Dessutom hade vi slut på spån till marsvinen, så vi köpte nytt. Nån specialsort.

Nu kan man ju inte lägga upp lukter i bloggen än, men det luktade ungefär såhär:



Och som om inte det vore nog så blir det adventsfika ikväll! :)

Lussebullarna var slut på affären, och vi hann inte baka...

Men Edvin hittade en vikarie för lussebullen! :)

Måste väl funka precis lika bra, va? :)


Sen måste jag faktiskt få försvara mig efter Smulans inlägg igår!

Ja, vi har Robert Pattinson på väggen i köket... men det var inte meningen!

Han hade infiltrerat vår Harry Potter-plansch!


Jag upptäckte honom inte ens förrän för några dagar sedan. :S

Läskigt.

Nej, nu lämnar jag er tills imorgon för att fortsätta med adventsmys! ^^ (som just nu består av att titta på... läskiga, rosa kängurufoster på tv... O_o Vart är fjärrkontrollen nu då?)

Kommentarer
Postat av: MY

Saffran i kakor eller bullar fungerar i alla lägen!

2010-11-29 @ 13:36:02
URL: http://jellymikki.braveblog.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0