Golbat får en beställning!

Under inlägget "Golbats nya företag" dök det upp en liten kommentar som har ställt till en hel del här hemma.


Jag har gjort mitt bästa för att hålla Golbat borta från datorn så att hon inte ska få se den.

Men idag, när jag vände ryggen till, kastade Golbat som vanligt sig över min dator för att logga in på min facebook, skriva kryptiska/stötande statusuppdateringar och därmed beröva mig alla möjligheter att få jobb i framtiden.


Hon hittade hur som helst kommentaren.

Och hela kvällen har hon suttit och övat inför sitt första uppdrag. På ca tretusen små utskrivna bilder som hon stulit från Amalias blogg.


Tyvärr måste jag ställa mig tvivlandes till om Golbat kommer kunna genomföra sitt efterlängtade uppdrag.
Så länge hon inte har körkort så tar hon sig ingenstans.

Kollektivtrafiken har nämligen på senare tid förbjudit råttor helt. Mest för att de är förjäkliga på att planka. ^^; Men också lite för att de alltid ockuperar de speciella sätena längst fram, som är reserverade för pensionärer och rörelsehindrade.

Riktigt ohyfsat, faktiskt. ^^;

Kommentarer
Postat av: Amalia

HAHAHAHAHAHA, shit vad underbart! Golbat kan få komma hit på läger i sommar, för alla tandborstar i världen. Vi har tom en som skiftar i rosa nyanser... ;)

2010-11-09 @ 07:29:15
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0