Din mamma är en eukaryot!

Och nu undrar ni säkert, vad har Fluffgänget-Sandra gjort idag? (spela med. ^^)

Inte så mycket faktiskt. Har en intressant huvudvärk som sitter bakom ena ögat liksom.

Skumt.

Men ritat lite smått har jag gjort.





Och så har jag provat ett program där man kan göra rörliga gif-bilder. (Epilepsi? Titta bort nu...)

Jag hatar gif egentligen.

Bildkvaliteten är verkligen en klass för sig.

Eller är det bara jag som misslyckats?





Hur som helst, eftersom jag lovade bilder på råttornas och marsvinens presenter idag, och de inte finns i detta inlägg, så kan vi dra en slutsats.

Det blir ett inlägg till ikväll nån gång. ^^ Då kommer det ordentliga bilder på råttor, marsvin och grejer, inte bilder på folk med otur med vädret. :)

Vi ses då! ^^

Nu ska jag kolla om det finns nån ledig tvätt-tid... :P


-----------------

Bonusmaterial!


Veckans misslyckade "din mamma skämt", av Edvin:


Edvin - "Din mamma är en eukaryot!"


Och... ja... ja, det är hon ju faktiskt. :P


Kommentarer
Postat av: Norsk Mote

Hei, fin blogg du har :) Ta gjerne en tur innom bloggen vår også, http://norskmote.wordpress.com

2010-10-02 @ 18:24:38
URL: http://norskmote.wordpress.com/
Postat av: Laura

svar: Vad glad jag blir! Tack så mycket!

Ja asso det behövs ju rliga och kreativa bloggar för alla som inte e into massa mode å sånt.

Behöver all hjälp jag kan få med att få uppmärksamhet till bloggen och gatukonsten.

Ha det bra och tack igen!

2010-10-02 @ 18:49:37
URL: http://streetmadness.webblogg.se/
Postat av: Berglund

Blir oftast inte så mkt bättre då gif är max 256 färger, lättast att få det snyggt och så är att göra det i flash :)

snygg bild i vilket fall! :D

2010-10-03 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0