Ahoy, me hearties!

Jag glömde nästan!

Ni vet väl att idag är den officiella "prata som en pirat-dagen"?


Har ni inte hunnit prata om en pirat riktigt än, så finns det fortfarande tid att göra det!

Vet ni inte hur man gör?
För att prata på engelska, klicka här.
För att prata på danska, klicka här.
För att prata på tyska, klicka här.

Finns tyvärr inget bra på svenska. ^^; Men har du inte alltid velat låta som en dansk pirat för en dag? :D



Ni som är insatta i lite småtöntig ungdomsinternetkultur vet att det finns två lag att välja mellan; pirater och ninjor.

Det finns givetvis en ninjadag också, som jag kommer att ignorera aktivt. ^^



Ingen gillar ninjor.


Min religion förbjuder mig att hålla på ninjorna.

Det flygande spaghettimonstret.

(Och självklart har jag evangeliet hemma i bokhyllan. ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0