Golbater och gissningslek!

Idag lyssnade Golbat på nyheterna.



Förtidsrösterna har ju inte räknats klart ännu.

Och tydligen behöver Golbaterna bara 4,5 miljoner röster mer än socialdemokraterna i Göteborg och Värmland för att få full majoritet i riksdagen!

Hoppet är ju det sista som överger en. ^^;


Sen tänkte jag ta revansch på er! :)

Förra gissningsleken, den med pannkakan, var ju på tok för lätt...

Men vad är det här?


De enda ledtrådar ni får är att jag tagit bilden själv med min mobilkamera, och att det är ätbart. ^^

Lycka till.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Antar att det inte är en bit av tårtan vi lämnade.

2010-09-22 @ 08:08:48
Postat av: Ingela

Ätbart???? Jo ALLT är ju ätbart EN gång....

2010-09-22 @ 08:13:41
Postat av: Ingela

Jag tycker ändå att det ser ut som en sån där liten ask med bakterieprov....Hur ser studentekonomin ut egentligen?

2010-09-23 @ 08:15:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0