Nu åker vi bort igen

Imorgon åker vi till Söderköpings gästabud och blir där hela helgen.

Men frukta icke, jag kommer ha datorn med mig i studiesyfte, så det kan nog hända att det slinker igenom ett blogginlägg eller två under helgen. :)

Hur som helst så har vi skaffat djurvakt under helgen; råttmormor & co! ^^


Smulan, som ju är en tjockis, hade svårt att dölja sin glädje när hon hörde talas om det.
Råttmormor brukar nämligen skämma bort dem med diverse ätbart...
:)

Och nu får Snöff äntligen träffa råttmormor också! ^^ Eller som hon heter på marsvinsspråk; persiljetanten.

(Hon brukar sponsra marsvinen med några kilo persilja då och då.)


Nä. Nu är det snart läggdags för oss. Vi hörs förmodligen imorgon igen, när jag sitter på tåget.

Råttorna få springa lite på sovrumsgolvet innan vi lägger oss bara.

De kan de nog behöva. :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

HUR kan du påstå att favvoSmulan är tjock?

Jag har packat kylväskan full med mat så vi ska ha fest i helgen.

Snöff och Pär har beställt pärsilja.

Smulan o Golbat ska ha resten i kylväskan.

Men det är synd att jag inte får träffa er, men det finns godsaker i frysen när ni komer hem om inte Smulan ätit upp allt.

Ha det så bra i helgen. Kram

2010-09-10 @ 09:56:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0