På tåget!

Nu sitter jag och Edvin på tåget på väg till Söderköping!

Vi åkte från Göteborg direkt efter föreläsningen idag.

Det blir spännande med Marelds eldshow ikväll. :) Två av de fem medlemmarna är sjuka och kan inte vara med.
Men de verkar ha kommit fram till någon form av lösning ändå.

Om ändå Golbat var här. Hon kunde ha hoppat in som reserv...



Snart har vi byte i Katrineholm.

Vilket är en himla tur.

Det luktar jätteilla vid mitt säte. Ungefär som avlopp...

Och just bara vid mitt säte. Edvin, som sitter bredvid, känner inget.

Men jag kan inte komma på VAD det är som luktar...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Efterlysning! Brun råtta med svans försvann vid Uppskjutet på Liseberg lördagkväll den 11 september. Lystrar till namnet Golbat. Måste hittas innan söndagkväll kl.19. Hittelön! Kan vara förklädd till grön kanin. Ser ni en grön kanin som äter sopor så ring råttmormor genast. (tel R8R8R8)

2010-09-11 @ 22:48:18
Postat av: Signe

Jisses vad underbart. Betalar ju för internet så det här är första gången på alldeles för länge jag läser bloggen (har läst i .... 20 minuter nu? :P). Suttit och skrattat nästan konstant <3

2010-09-12 @ 17:35:39
URL: http://miinisiigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0