På väg hem

Nu sitter vi på tåget på väg mot Göteborg!

Ber om ursäkt för att det inte blev något bloggande i helgen. Har varit lite fullt upp.

Hur som helst så har vi haft det jättebra, och Marelds shower var helt grymma trots att de var två för få.

Medan vi har varit i Söderköping har ju mor min vaktat alla djuren. Hon lär dessutom ha varit på Liseberg, och jag hörde rykten om att Golbat åkte uppskjutet...?



Efter det lär hon visst ha haft lite problem att hitta hem...



Vi får se om hon är på plats i sin bur när vi kommer hem igen.

Annars ska jag nog ta ett allvarligt snack med råttmormor... :D



Som vanligt har jag massa bilder ifrån helgen med mig hem. Lägger upp dem sen. Orkar inte börja gräva efter kameran nu på tåget.


Som ni kanske ser så har jag bytt header nu också!

Den som sitter uppe nu vann med 8 röster mot 5, så det var ju rätt jämnt egentligen.

Dock funderar jag på att lägga en ram på den. Upptäckte att den såg lite halvfärdig ut som den var nu.
Får fixa det senare.
Helt hopplöst att göra bilder på tåget, man kastas hit och dit som en grävling i en tvättmaskin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0