Sötaste bilden någonsin

Varnar härmed känsliga läsare, småbarn och skönhetsfreak.
...och folk som vill fortsätta tro att smink gör underverk för ditt utseende.
...och personer med svagt hjärta.
...och min mamma.

Ja.
-----------

Hej alla barn, nu blir det barnprogram.

Titta nu här vad farbror Sandra tar fram:
En liten penna och nu skall ni höra,
vad man med en liten penna kan göra:



Uäk!

Rätt fruktansvärt, va? :D
(Fast... Var snälla nu, jag ser ut ungefär sådär på riktigt när jag är nyvaken.)

Jag kanske ska starta en sån där sminkblogg som är så populärt just nu... ^^



Jag köpte hur som helst nån form utav penna idag som man kan måla teatersmink med.

Svart såklart.
Den är tänkt att komplettera min super-duper-häftiga Michael Jackson-utstyrsel ytterligare.

Nu behöver jag bara leta efter tillfällen då det är legitimt att klä ut sig till Michael Jackson. ^^

Lätt.

Sök och du skall finna...



Ska bara lära mig hur sjutton man ritar med den där pennan för att man ska se ut som honom också.

Försökte idag.

Men det sket sig.

Så jag tog bort det och åstadkom den där fagra unga mön ovan istället. ^^


Funderade på att se ut sådär när Edvin kommer hem igen och se om han vänder i dörren. :)



Och om Edvin läser detta vill jag att han ska veta att det där är jag om 30 år. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0