♬ Sjungande The Gräsänkling Blues ♪

Då har Edvin åkt hem till Dalarna.

Så nu kommer råttorna antagligen få studsa i sängen så mycket de vill.

De älskar det nämligen, och Edvin är den enda som är mentalt stark nog att sätta stopp för dem. De brukar nämligen lämna små blöta spår... Men de ser ju ut att ha så roligt!

Så idag känns som en bra dag att installera presenningen som vi fick av mommo. ^^ Den ska ligga på sängen när råttorna är där så vi slipper vrida ur sängkläderna efter dem när de studsat klart. :P


Och så har jag tagit mig lite tid till att rita lite idag också.




För bilder på råttor och marsvinisar får ni kika in lite senare ikväll. ^^

Nu ska jag ut på gräsjakt innan det blir för mörkt.

Det verkar inte bättre än att de klippt allt gräs inom en kilometers radie just idag...

Men marsvinen sitter och slickar sig om munnen, så det finns bara en sak att göra..

Och så måste jag komma ihåg att ställa alarm till imorgon bitti ! Jag har fredag idag och tror hela tiden att jag har sovmorgon imorgon... Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0