Ett val fullt av förlorare

Imorse när Golbat vaknade var hon mycket förväntansfull.

Hon studsade upp ur buren, utan att äta sin frukost, och det första hon gjorde var att slå på tvn. (Golbat var alldeles för liten för att få stanna uppe och se valvakan igår kväll)

Men...



Sedan dess har hon varit på mycket dåligt humör.

Golbat tror att det är medias fel.

Mitt fel alltså. (Det är inte så många andra som uppmärksammat Golbaterna under det här valet)

Media har framställt Golbaterna i dålig dager, hävdar hon.

Till råga på allt är hennes favoritmat slut. Vegetabilisk fettblandning baserad på havre, även kallad veganvispgrädde.

Det har varit en lång, lång dag. :P




Imorgon ska jag ägna mig åt något så tråkigt som skoshopping... ^^;

Har aldrig förstått tjusningen i detta dyra "nöje", men insåg idag att jag hellre går barfota än i det par skor jag äger nu. (och hur billigt barfota än är så blir det kallt till hösten/vintern)

Så fort det regnar det minsta absorberar de allt vatten inom en meters radie, transporterar upp det till mina strumpor, och håller det kvar där. :P

Det är ren envägskommunikation. Allt vatten går in, inget går ut.

Lite som ett svart hål. Fast skor.



Och så har jag insett att jag har tenta om en och en halv vecka. Överraskning.
Blir mycket plugg framöver. ^^;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0