Arkitektur i råttburen, men inte i Kalmar.

Råttorna har ju tidningspapper i botten på sin bur.

Imorse var det ett väldigt prasslande i buren. Smulan jobbade frenetiskt med tidningspappret, och resultatet blev ett väldigt fint hus. Hon är inte bara tjock, hon är begåvad också. ^^

Men... för varje begåvning finns det någon där för att sabba det...



Nu är det nog sovdags för oss på Fluffgänget. :)

Ni får förbereda er på eventuellt lite kortare inlägg nu i veckan. Har tenta på fredag och satsar på full pott. :P

Eftersom de flesta utav er läser detta imorgon, måndag, så får jag passa på att önska alla er läsare en trevlig dag och en bra start på veckan. :)


Nu ska jag bara installera en björnsax i datorn så får jag sova sen...

Edvin hotade nämligen att kidnappa min dator imorgon när jag är i skolan och kika på nåt sjukt tråkigt program om kineser i Kalmar som inte bygger köpcentrum eller stänger dörren när de spelar pingis.

Låter det tråkigt?

Inget ont om kineser, som för övrigt är häftiga (Hej My! ^^), men det programmet var bara... psykiskt påfrestande. ^^;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0