Stor dag för oss på Fluffgänget

Något hände igår.

Jag gick med i den där sidan "bloggtrafik.nu" och plötsligt hade jag 109 läsare. Rekord, minst sagt. ^^

Och så har vi blivit länkade till också! ^^ För första gången av någon som inte är släkt med mig eller Edvin! :D Stort ögonblick för oss, tack Amalia!
Slänger in en tandborstråtta som tack:



(...och där försvann alla nya läsare. ^^;)



109 läsare...

Fast jag undrar just hur många som faktiskt läser min blogg, och hur många som bara klickar sig vidare för att tjäna poäng och få besökare till sin egen blogg. ^^;

Råttorna struntar hur som helst i vilket.
De ser bara statistiken, och har dreglat över den hela morgonen.

Och så slog det dem; nu när de är kändisar måste de ju börja tänka på sin image...

(Jag har ingen aning om var de får alla sina löjligt små kläder ifrån, det är ju inte som att JAG har några skjortor i stl. -250 liggande...)



Anledningen till att jag bloggar så tidigt idag är att jag har tenta imorgon.


Jag känner mig själv.

Ikväll kommer jag ha ångest som en liten gnu och inte veta vart jag ska ta vägen. Då kommer jag tacka mig själv för att dagens blogginlägg redan är avklarat. ^^


Pär och Snöff fick också se den nya statistiken, förresten.
Snöff, som inte är så bra på siffror, förstod inte vad som var grejen, men Pär blev lyrisk.

Han vill nu passa på att hälsa fluff-kram till alla läsare, gamla som nya.



Hoppas ni får en bra dag! :)
Och håll tummarna för mig mellan 9 och 14 imorgon, fredag.

Kommentarer
Postat av: Signe

Lycka till imorgon :)

2010-09-30 @ 12:18:08
URL: http://miinisiigne.blogg.se/
Postat av: Ingela

Klart jag håller guldtummarna imorgon....synd om eleverna som inte får någon mat.

Men dom har ju fått mat alla andra dagar.

2010-09-30 @ 13:32:53
Postat av: Embla <3

Jeg fant deg p Blogtrafik.nu, men alikevell tok jeg meg tid til å lese litt på bloggen : )

2010-09-30 @ 15:44:50
URL: http://www.emblavl.blogg.no
Postat av: Ingrid

Jag håller alla tummar jag har för dig i morgon. Lycka till!

2010-09-30 @ 15:49:11
Postat av: Amalia

Jag måste bara säga det här, just för att jag älskar den här bloggen. Den är så sjukt jävla bra, du ritar så fint, den har precis den där knäppa humorn som jag har och... Likey! :D Bästa bloggen jag läst hitills!

2010-10-01 @ 14:10:53
URL: http://muwisthebest.blogg.se/
Postat av: Laura

fy fan vilken söt blogg! jag hittade dig genom bloggtrafik.nu brukar bara klicka på nästa eftersom jag tycker att dom flesta bloggarna handlar om allt möjligt förutom det som jag tycker e kul.

Blev överlycklig när jag hitta din, keep it up!

2010-10-01 @ 18:11:32
URL: http://fluffyy.devote.se
Postat av: Inger Rozén.Chintoh

javisst är jag en gullplutt!Söt och ovanlig blogg!Jag är less på mode och heminredningar.Kram!

2011-04-17 @ 21:46:56
URL: http://chintohs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0