April april! ^^

Bo bor tyvärr inte här.

Lilla Bo tillhör familjen Obama och bor i vita huset till vardags.


Här är till och med wikipediaartikeln om Bo, för er som vill se:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bo_%28dog%29
Bilden på Bo som jag använde kommer därifrån också.

Jag ljög ju åtminstone inte om namnet på ägaren. :)

Jag fick helt enkelt posa lite halvtöntigt framför kameran igår och sen klippa ihop bilderna.


:)

Har fått blandade reaktioner på det här.

Förmanande mail och missnöje har blandats med glädjerop.

Och när dessa personer sedan fick höra "april april!" blandades lättnad med stor besvikelse. ^^;

Förlåt till er som blev jättebesvikna!

Till mitt försvar trodde jag att ni var riktigt misstänksamma mot mig efter semlorna och annat photoshoppande. Hade inget hopp om att kunna lura i er något på första april, av alla dagar. :)




...OM vi skaffar hund i framtiden så bör vi nog överväga en sån där portugisisk vattenhund dock. ^^ De är ju skitsöta.

Och som Elena påpekade så har vi ju lite lika frisyr. ^^ Det blir som att ha en mini-me som hämtar tofflorna på morgonen!

Schysst! :D

Hade jag vetat att det gick att uppnå det genom att bara skaffa hund hade jag ju inte behövt kasta mig in i molekylärbiologi/genteknik. :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Roligt 1:a Aprilskämt. Du lurade nog dom flesta för ingen skulle ha blivit förvånad om du hade skaffat hund "bara så där" ^^

Kram

2011-04-03 @ 09:11:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0