Bara en massa gnäll

Följande inlägg innehåller en massa obetydligt gnäll. Skrattar du dig till sömns på kvällarna, äter sockervadd till frukost och bajsar solsken bör du läsa något annat.

Sammanfattning utav dagen:


* 40 graders feber.

* Tog mig av ovan nämnd anledning aldrig till redovisningen, så jag får nog göra om den nån gång alldeles i anslutning till de tre tentorna.

* Tvättade sängkläder.

* Råkade ut för den psykiskt störda människan som terroriserat våra grannar sedan de flyttade in genom att alltid öppna torktumlaren när de använder den.
Nu räcker det tydligen inte att bara terrorisera våra stackars grannar längre, nu har denna obegåvade människa även börjat utsätta oss för samma sak.
40 graders feber + läggdags + blöta, kalla sängkläder = succé.


Dessutom blir det nog inget deltagande i SVTs debatt om "vargen i Sverige" imorgon heller.
Vet inte om jag nämnde det i bloggen, men fick ett mail från SVT för ett tag sen där de undrade om jag ville vara med i publiken.
(Har fått himla många mail från just SVT på sistone faktiskt. ^^ *känner mig viktig* :P )

Då skulle debatten handla om Gud vs. Darwin.

För någon dag sedan ändrade de ämnet till vargen istället. Minst lika intressant. Men är man sjuk så hjälper ju inte det.



Förhoppningsvis vänder oturen snart.

Tills dess tycker jag att vi betraktar denna tandbortsråtta ^^



Inget muntrar upp så som en tandbortsråtta. :)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Amalias bloggburk

Tack så väldigt mycket C: Jag visste knappt själv att det var min namnsdag, haha [:

2011-04-21 @ 11:38:59
URL: http://muwisthebest.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tycker du har all rätt att gnälla. Ibland blir det bara för mycket. Hoppas du kryar på dig. Passar på att önska GLAD PÅSK till Fluffgänget.

2011-04-21 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0