Bo

Hej på er! ^^

Idag har vi haft riktigt fullt upp...
Först hade vi skola båda två.
Sen, direkt efteråt, åkte vi hem till en klasskompis till mig. Michelle heter hon.

Det är nämligen så att hon har en hund. Men hon har blivit jätteallergisk. :/
Hunden, som heter Bo, ska få bo (höhö. ^^) hos oss ett tag. Bara på prov! (Lugn, alla föräldrar. ^^; )

Men om det funkar bra och så så kanske han stannar.
Jag är övertygad om att det skulle funka bra. Vi har ju tyckt att det skulle vara trevligt med en hund. Golbat går ju inte att promenera med... :P
Blir att gå upp lite tidigare på morgnarna nu bara. ^^

Han är ca två och ett halvt år gammal och är en portugisisk vattenhund.
Han ska vara väldigt lugn och så enligt Michelle, så jag är övertygad om att det kommer gå bra med resten av djuren här hemma. ^^

Eventuellt att Golbat skrämmer skiten ur honom... Golbat ska visst ha erfarenhet av att sätta skräck i små hundar. ^^;

Såhär ser han ut, uppklädd och allt:



Så... ja, ni får väl se fram emot en ny figur i bloggen framöver. ^^


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Sååååå söt :) honom vill jag träffa när vi kommer till er!

2011-04-01 @ 21:19:56
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Anonym

Hrm....Inga kommentarer...men han var söt

2011-04-01 @ 21:53:46
Postat av: Signe

åååååååå herre gud vad lycklig jag blir ^^ Och det är ju en sån som jag vill ha ju! Jissssses vilken söt liten sak och oj vad jag och han ska bli bästisar om två veckor ^^

2011-04-01 @ 22:10:33
Postat av: Signe

snygg dörrmatta ;D

2011-04-01 @ 22:14:32
Postat av: mommo

ÄBB, det är väl ett aprilskämt? Eller..... har ni blivit alldeles förryckta? Kramisar

2011-04-02 @ 09:32:47
Postat av: Stiftprinsessan

Hunden är faktiskt väldigt lik Sandra i frisyren, jag tror det är nåt sådan-matte-sådan-hud-grej på gång här.

Jag kan se det framför mig, lilla jyckepycken ligger nergosad mellan er i sängen och ojdå, Edvin får ovanligt blöta kyssar sådär på morgonkvisten. Myckt större och blötare tunga än en viss råtta kan jag tänka mig...

2011-04-02 @ 21:40:41
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0