Dammråttor

Idag när råttorna sprang på golvet i sovrummet sprang de in under sängen.

Inget konstigt med det.

Där brukar de vara ibland. Senast i förrgår tror jag de var där sist utan några som helst problem.

Men idag...

Gigantisk nysattack.

Oartigt.

Visst var det kanske inte alldeles igår vi dammsög under sängen, men det är ju inte som att råttorna håller så snyggt på sitt rum heller.

Råttorna kommer inte längre undan med att det är "trendigt" och "nyskapande" med gnaghål i botten på sängen, tandborstar i toaletten och söndertuggat tidningspapper över hela golvet.
Det är helt enkelt bara stökigt.




Det har ju förresten varit påsk och så (och är väl det fortfarande vad jag förstår), så vi har firat lite. ^^

Chokladkaka med stekt ägg. ^^ En riktig höjdare faktiskt!

Rekommenderas. :)

Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Vi skulle ju kunna låtsas som att det är lättvispad grädde och en nektarin/persika ovanpå kakan ;)

Förresten, förutom "FNääää!" är tantent som bröööööölar mina favoritgrejer här, jag börjar fnissa vid blotta tanken.

2011-04-25 @ 22:00:43
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0