Smulans metamorfos

Blir inget längre inlägg idag. ^^; Har blivit sjuk... Igen...

Inte så kul, har ju redovisning imorgon. Och borde egentligen plugga järnet inför de tre tentorna i mitten av maj.
Hade ju velat komma igång ordentligt med träningen också...

Men något som varken kräver särskilt mycket tid eller energi från min sida är att låta er studera Smulan. ^^

Såhär såg Smulan ut när hon var liten:



Såhär ser Smulan ut nu:


Jag syftar på färgen! Färgen!

Notera hur hon är nästan helt vit nu för tiden.

Här i bloggen har vi inte riktigt hängt med i utvecklingen. Smulan ritas fortfarande ganska grå på ryggen.


Har faktiskt funderat på hur jag ska göra.


Ska jag smyyygbleka henne litegrann, bild för bild, så att ni inte märker något?

Eller ska jag lägga korten på bordet: Smulan har blivit vithårig. Lev med det.

Och det blev ju det sista.


Nu ska vi bara se hur lång tid det tar innan jag faktiskt börjar applicera denna nya insikt på bilderna jag ritar. ^^;
Ni får hålla utkik.


Apropå insikter, vi borde nog tvätta svansen på Smulan... :S
Ni råttägare; stämmer det att man gör det med hudkräm?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Attans att du blivit sjuk IGEN....din stackare. Krya på dig, ta hand om dig så ditt immunförsvar blir bättre. Kramis

2011-04-19 @ 21:21:55
Postat av: Ingrid

Inte alls kul att du är sjuk igen :( Krya på dig! Kram

2011-04-20 @ 08:23:26
URL: http://www.ingridskallare.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0