Pär 5 år! ^^

Hej på er! ^^

Ledsen för dålig uppdatering!
Blir väl så när man har besök.
Nu har besöket åkt hem igen (tack för den här helgen! ^^), och vi har nyss käkat upp lite tårtrester från igår framför tvn.

Tårtrester ja. ^^ Pär fyllde år igår!

5 år fyllde han. :)

Grattad blev han igår, men eftersom det inte hanns med någon blogg igår så kör vi ett efterskottsuppmärksammande i bloggen idag. ^^


...det har kommit upp en hel del smaskigt gräs här i Göteborg också. ^^ Marsvinen kunde inte vara på bättre humör.

Och vad har vi gjort under eftermiddagen/kvällen förutom att smaska tårtrester då?

Pja...

Edvin har




Och jag har


Golbat har upprepade gånger ringt störningsjouren.

Störningsjouren säger att de vägrar rycka ut för någon som gnager på telefonluren och kallar sig för "Golbat".

Så jag antar att råttorna helt enkelt får fortsätta att stå ut med "var bor du lilla råtta" i humpatakt tills vi blir trötta och vill sova. ^^

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för en jättetrevlig helg med god mat, roliga upplevelser och mys!

Kram :)

2011-04-18 @ 09:00:46
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: lovisa

ahah söt!

2011-04-18 @ 09:38:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Stiftprinsessan

"Fnää" kan ju vara den roligaste dramatiseringen av ett ljud jag någonsin sett. Jag skrattar ihjäl mig så att operationssåren öppnas ^^

2011-04-21 @ 11:06:27
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0