Brev och lägesrapport

Igår fick vi ett brev hit till flufflyan.

Kuvertet var inte i bästa skick.




Och brevet matchade kuvertet.


Missförstå mig inte.

Jag tycker det är jätteskoj att Edward äntligen hittat ett jobb som han trivs med och allt sånt...



Men jösses vad jag önskar att killen ville använda handskar när han jobbar.




Lovade er visst en lägesrapport igår kväll, och här kommer den;

Jag mår mycket bättre! ^^

Den höga febern försvann lika fort som den kom och har inte gått över 38 grader senaste dygnet åtminstone.
Huvudvärk kommer som en blixt från klar himmel så fort jag reser mig upp, men annars är det rätt bra.

Om det här är en halsfluss över huvudtaget så beter den sig rätt märkligt, måste jag säga.
Det är inte penicillinets förtjänst att febern gått ner.
Penicillin är tyvärr inte som alla de där skönhetsprodukterna som börjar verka innan man ens börjat använda dem.




Nu ska vi och djuren fortsätta fredagssofta till slutet på Harry Potter och den flammande bägaren.


Golbat har kommit på ett nytt sätt att mysa med toffeln förresten... bakom den.

(Visst påminner det lite om ett skolfoto med den där uppenbart vattenkammade snedluggen? Vad sjutton fick hon den ifrån?)

Men det är ju också fel.


Ska man klippa av tån på toffeln kanske? Vill de krypa in i den då, tro?
Kanske förstör frisyren eller nåt när de måste backa ut ur den.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skönt att du mår bättre Sandra. Inte kul att få sådana brev i lådan.

Några lugnande ord till Amanda... Råttorna har det jättebra hos Sandra och Edvin. De får, som Sandra skrev, jättemycket mys och kärlek. Det som skrivs om dem och inte är "snällt" ska man ta med humor och en nypa salt. Du kan vara lugn :)

2011-04-23 @ 09:46:12
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: My

Va bra att du mår bättre Sandra. Har Edvin fått jobb hos radiotjänsten som indrivare eller?

2011-04-23 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0