Kommentar

Fick en kommentar på ett gammalt inlägg idag som jag tänkte att jag skulle svara på medans jag kommer ihåg.
Får svara här i bloggen då tjejen inte lämnade någon mailadress.




Hej Amanda!

Och hej alla 81 råttisar! (Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! osv ^^)

Ledsen att höra att du tycker synd om råttorna. Om det gör någon skillnad för dig kan jag garantera att råttorna har det jättebra och får mycket kärlek.

I bloggen driver jag med dem, precis som att jag driver med mig själv, Edvin och marsvinen (och Anna Anka, Nanne Grönwall, Christer Sjögräs... En och annan kvällstidning... Ja, och Västtrafik. Förstås).
Jag är rädd att det är lite så den här bloggen är.

Att råttorna figurerar lite extra mycket beror dels på att de är roliga att rita, dels på att de är så aktiva och har så starka personligheter även privat.
Ytterst lite av det som skrivs i bloggen om djuren är ju menat att tas på allvar. Bloggen fungerar lite mer som en röra av överdrivna seriefigurer än en dokumentation av livet med husdjur.

Den här bloggen, som så många andra bloggar, är gjord för att läsas med en nypa salt (jozo salt med jod för er i japan!).

Fluffiga kramar




-----------

Kom förresten på att jag glömt ge er svaret på senaste gissa filmen!


Forrest Gump var rätt svarat! ^^
Och boktipset ska jag ta till mig! Tack, Elena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0