Påskväder

Hoppas alla ni läsare har lika härligt påskväder som vi här i Göteborg har. ^^
För här är det faktiskt rätt fantastiskt.




(Humla! ^^)





Edvin var ut och jonglerade lite på gården.

Jag tog det lite lugnt och satt vid en bänk bredvid och ritade istället.

Jag kom inte så långt. Jag drar till mig mellanstora spindlar (den värsta sorten) och Edvins jonglering drar till sig småbarn.

När man konfronteras med dessa båda flockvis innebär det ett distraktionsmoment.

Då gäller det bara att stampa på barnen och försöka leta rätt på spindlarnas mammor.



Påsk är det nu också ja. ^^ Glad påsk på er!

Han heter Alrik. Det stod så på lappen. :)

Kommentarer
Postat av: Signe

Heeelt underbart väder igår! Låg och solade länge och åt lunch ute och cyklade i bara ben ner till stan (!) och det var hur skönt som helst... Snacka om att njuta av vädret

2011-04-24 @ 06:35:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0