Välja sida

Haha, äsch då. :)

Elena genomskådade det stekta ägget i förra inlägget. ^^

Vispad grädde och aprikos var det. Och gott var det också! :)



Jag och Golbat har förresten startat en nolltolerans mot diskberg här hemma.


Det funkar jättebra.

Golbat skriker när hon ser disk, och jag diskar den.


Det kluriga kommer när det blir dags att värva medlemmar.


Vi skulle gärna se att till exempel Edvin gick med i denna nolltolerans. Det är jag och Golbat överens om.

Vad vi inte är riktigt överens om är på vilken sida han ska gå med; skrikarsidan eller diskarsidan.



Jag tycker mig se tydliga preferenser för att ansluta sig till Golbats sida.

Där man får skrika när man ser disk, sen går man och pillar sig mellan tårna och äter valnötter.

Golbat säger dessutom att hon skulle behöva lite hjälp på sin sida.

Golbat förklarade att hon redan håller på att gå in i väggen.
Jag frågade om det inte gick att lösa genom att montera en kudde på Golbat. Golbat förklarade att jag är en idiot.

Ja...

Ja, Edvin får ju givetvis välja helt själv.

Jag är ju inte den som försöker påverka folks val.


:)

Kommentarer
Postat av: Adam Solander

Haha. Dra med Edvin på diskarsidan och när han har för lite att göra i Göteborg, så kan ni bussa honom på min disk också. ;)

Fler filmer! Jag har inte hunnit gissat någon gång. :(

2011-04-27 @ 18:05:01
URL: http://youtube.com/SolanderJuggler

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0