Du är bjuden på kalas!

Så... är det så att vi har några tårtsugna läsare i Göteborgstrakten? ^^

Det är nämligen så att fluffisarna bjuder in till 8-årskalas nu på söndag!

Råttorna fyllde ju 1 år var den 26:e. Snöff fyller ett år på onsdag och Pär fyller 5 år den 16:e. :)

kl. 14:00 på söndag (den 10:e) är det kalas med tårta här i flufflyan! ^^ (med reservation för ändring av tiden till kl. 13:00 istället)

Alla ni läsare är bjudna
, oavsett ålder och annat. :) 

Men anmäl er till mig så jag vet hur många som kommer.

Detta antingen genom att skriva en kommentar till det här inlägget (kom ihåg att ange din mailadress i angivet fält så jag kan skicka vägbeskrivning till dig), eller så mailar du mig direkt på min mailadress som du hittar om du klickar på "kontakt"-knappen högst upp. ^^

Det vore superfantastiskt om ni kunde anmäla er senast på fredag.

Kom ihåg att skriva om du är allergisk mot något. Vi vill ju att alla ska kunna äta tårta. ^^
Är du allergisk mot pälsdjur eller hö får du kanske ta en tablett eller nåt i förebyggande syfte dock. :) Det är trots allt en drös pälsdjur som fyller år.


Har ingen aning om bloggläsare nappar på sånt här, men det vore jätteskoj om ni kom. :)
Känn er välkomna!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för inbjudan :)jätteskoj ! ... Men då är jag i Stockholm med friskisgänget.

MEN... nästa fredag dyker vi upp. Ska bli så skoj, längtar :)

Kram till alla

2011-04-05 @ 07:15:11
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Signe

men men men, jag kan ju inte komma ju :(

2011-04-05 @ 07:38:10
Postat av: Stiftprinsessan

Åh, vad roligt det vore! Få träffa råttisar igen :)

Men tyvärr bor jag ju i de norra delarna och har inte speciellt mycket pengar till en resa :(

Hoppas ni får det roligt utan mig ;)

2011-04-07 @ 20:06:14
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0