Nattbio

Hej på er!

Nu i helgen har vi faktiskt besök från Dalarna. ^^ Adam, Leo och Tommy från gycklargruppen Mareld (klicka här för gamla bilder från gycklarföreställningar) är här!

Så... eftersom att klockan är halv 4 på natten och så så tänkte jag att jag kunde slippa undan med att posta lite videoklipp som ni kan kika på. :)

Snyggt instrument:



Underbart uppträdande:



Sen måste jag bara få posta den här:


Det är sånt där jag studerar, om ni nån gång undrat. :)
Det är alltså sådär det går till inuti en cell. Och det där är bara en bråkdel av allt som händer.

Jag älskar verkligen cell- och molekylärbiologi. ^^

(Och ja, proteinet som "går" med två fötter finns på riktigt. ^^)

Videon ovan var den bästa version jag kunde hitta på youtube. Klicka här för att komma till en bättre version, där musiken inte tar slut mitt i och där bildkvaliteten kanske är en aning bättre.

Kommentarer
Postat av: Signe

iiinte passande att väsnas vid frukosten när far lyssnar på radio, men nu har jag ju något att göra senare :D wihi, ser fram emot min mittpådagen-bio ^^

2011-04-09 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0