Aprilskämt...

De senaste dagarna har varit ett helvete.

Så fort jag försöker duscha så...


När man sedan för tionde gången rusar ut i vardagsrummet för att ta hand om näsapan/kärnvapnet/råttan i vägguttaget/Anna Anka eller vad det nu kan vara så är det bara ännu ett aprilskämt.

Råttorna har hakat upp sig på det här med aprilskämt.
De har bestämt att aprilskämt inte enbart ska begränsas till 1:a april, utan att det är fritt fram hela månaden.


Nu tänker ni förstås att jag nån gång borde lära mig, men grejen är ju att man aldrig riktigt vet om de skämtar eller inte. Igår kväll fick jag t.ex. fösa ut Leif Pagrotsky och fem makaker ut i korridoren.
Skitjobbigt.

Så nu väntar jag på att Edvin kommer hem så jag får duscha ifred.
Han är kvar i skolan.
Fick ett samtal för nån timme sen där det spekulerades om huruvida han får betala nattaxa hem på bussen, så jag antar att jag inte behöver hålla andan precis. ^^;



Imorgon är jag ledig. ^^ Skönt. Då får man sova ut.

Det blev inte jättemycket sömn inatt. Drömde en skitläskig dröm.

Jag gick i mellanstadiet, och så helt plötsligt skulle de avrätta hela klassen. För att få bukt med problemet att det finns för många människor på Jorden.

Och... ja, det finns det ju faktiskt. Och grejen är att det bara ökar...


(bildkälla: wikipedia)

Men när jag blir president ska jag nog propagera för färre födslar istället. ^^;
Känns på något vis humanare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0