Mysteriet med Snöffs identitet

Nuuu är tentan avklarad. ^^

Det gick rätt bra. Och nu har jag mitt andra sommarlov den här sommaren, innan skolan börjar igen. :D



Omständigheterna kring den här tentan var lite annorlunda.


Inbrottslarmet till tentasalen gick två gånger under tentan.

Och så spöregnade det. Taket över tentasalen består till viss del av glas. Smattersmattersmattersmatter.

Och... ja...


Vi fick höra att vi inte skulle bli rädda när det exploderade utanför tentasalen. De skulle visst bara spränga lite i berget. ^^;





Igår, under en utav alla de gånger vi plockade upp Snöff för att distrahera honom
(ni vet hur han babblar när jag pluggar..), så upptäckte vi något...

Snöff har ju utväxt!


Ni vet, sådär som det blir när man färgar håret, och sen växer den riktiga hårfärgen ut igen.

Det ser ju nästan ut som att Snöff är blond i grund och botten, under allt det där svarta!




Och nu när jag tänker efter så har vi aldrig fått se Snöffs gamla skolfoton. Inga foton alls på Snöff från tiden innan han kom hit faktiskt.

Snöff har varit mycket förtegen om sitt liv innan oss.
Så även om sin riktiga identitet.

Vi har hittat ett flertal falska identitetshandlingar. På de flesta heter han Gaspacho och är italiensk medborgare...
Jag vet inte.

Om någon där ute tycker sig känna till Snöffs förflutna och identitet får ni gärna dela med er. KGB ville veta.


Hur som helst så snokade jag fram ett foto ur Snöffs byrålåda.
Snöffs gamla pass-foto

Hoppla. ^^;

Om ni nånsin undrade vart "Backstreet Boys"-Nick tog vägen...

Nu vet ni.
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0