Ärva Fluffgänget

Tycker ni inte att ni är lite väl läskiga nu?

Hittade det här bland sökorden som folk sökt på för att komma in på min blogg de senaste månaderna:



Ni har följt mig i drygt ett år högst, och ni börjar redan spekulera i arv och sånt? ^^;

Skärpning, hörni.

Jag tänker leva i minst 100 år till och fortsätta blogga om smådjur.
^^

Eventuellt att jag byter inriktning till katter när jag når en lite ansenligare ålder. Jag tror att man kanske måste ha katter när man blir tant.


Och sen ska jag banne mig låta frysa ned mig och göra en oväntad comeback om 3000 år.

Ska ni ärva mig får ni allt stå i. :)





Vill ni förresten lära er lite spanska idag, mina kära läsare?

Jag rekommenderar varmt det användbara ordet "Pedorro".

Edvin slog just upp det i sitt lexikon. Det betyder, jag citerar, "Person som fiser ofta och utan hänsyn".

Varsågod! ^^

Kommentarer
Postat av: Andréas

Oooh, någon har sökt på mig...



Nummer 148, halvt ur bild :P

2011-08-24 @ 05:41:55
Postat av: papis

haha fan va häftig blogg

2011-08-24 @ 06:20:29
URL: http://www.papis.se
Postat av: Amalia

HAHAHAHAH, åhgud........ kattant! ;)

2011-08-24 @ 15:49:54
URL: http://muwisthebest.blogg.se/
Postat av: mommo

Åhhh, du har ritat av Bosse.... :)

2011-08-24 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0