The Ark

Halloj! ^^



Dagens pris för uppmärksammaste läsare går till Andréas! ^^

Visst var det dig de hade sökt på allt, fast det knappt syntes på förra bilden. :)



Även Alice och Emma har blivit Googlade minsann:



Så ni är Fluffgänget-kändisar alla tre. :)





Imorron ska vi till Liseberg!
:D

Det är såhär va... Vi har bott i Göteborg i två år men vi har inte gått in på Liseberg. ^^;

Eller ja, jo... Jag var där mitt i vintern på julmarknaden med ett par andra Michael Jackson-fans, men då kunde man ju inte åka något.

Men nu har vi fått två fribiljetter av råttmormor, så imorrn ska vi dit!



Och gissa vem som mer ska dit? *dun dun duuuun* Ola Salo!



The Ark ska visst spela där på kvällen.
Och det är ju kul. ^^ De ska väl splittras och så sen vad jag förstår.

Så vi tar och kikar på dem. Jag kan försöka ta bilder.


Ni Fluffgängetläsare börjar ju trots allt bli vana vid enorm kändistäthet i bloggen nu.

(ovan: smygbilder på Robert Wells. Jag har namnet på hans hotell också. Och bilder på hans fru och barn. För att jag är sjukt läskig.)




Undrar just om Ola har med sig den där super-fjäder-fluff-jackan...?
Ni vet, den han hade i melodifestivalen förut.

Om han har det... Är jag rädd att jag måste försöka värva den.

Finns det något i hela världen som har en självklarare plats i Fluffgänget än Olas super-fjäder-fluff-jacka?

*fluff fluff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0