GOD JUL! :)

Hej på er!

Tänkte bara kika in och säga god jul.  :)





Har inte varit så bra uppdatering senaste veckan. Har varit lite fullt upp och så.


Vi har packat, städat, gjort klart plugg, träffat en vän vi inte sett på länge och som bara skulle vara i Göteborg en kort vända, åkt hem till Dalarna... Och för att inte tala om att få klart alla julklappar!


(jag skaffade sån lack i år ^^)




Idag har vi firat jul i Sundborn. :)

Med pizza och hallonsoda!!! :D



Finns inget juligare om du frågar mig. ^^ Traditionell julmat får man nog av ändå till slut. :) Och en del av den är man ju trött på redan innan julen börjat.



Nu ska vi sova och imorgon firar vi jul med pappa & co i Falun, och med Edvins familj.
^^

Fullt upp alltså, så lite bättre uppdatering får vi nog ta senare. :) Men god jul ville jag iallafall hinna med att önska er.  ^^





Ja, och så kan jag ju berätta att vi har julpysslat lite också. :)
Jag, Edvin och Fluffgängets lillebror Borbin.

Vi gjorde marsipangrisar. Helt normalt. Som normala barn gör.


Men då, plötsligt, ur intet... Antonio!


Vi vet inte säkert vad Antonio är.

Vad vi vet är att han förmodligen inte bör muckas med. Han ser skitläskig ut.

Men skulle han försöka några tricks är det bara att dra upp värmen en aning. Antonios huvud ramlade tyvärr av under skapelseögonblicket.

Och det är nu fastlimmat med choklad.


Antonio måste därmed bo i kylskåpet.
Och måste alltid stå i liiite liite uppförsbacke. Han är framtung. Det är nog hatten.

Men trots allt detta kan jag inte helt slappna av. Det är något med blicken alltså... den blicken...





Nej, nu ska jag sova! ^^ Edvin ligger redan här bredvid och snarkar.
Kram på er, fnuffisar!

Bjuder på lite arkivbilder för att bidra med lite julstämning. :)









Kommentarer
Postat av: mommo

God Jul till er alla och tack för en underbar "julafton" igår. Vi ses på Annandagen, då blir det the same preciduer (hur det nu stavas) as last year med DEN tradionella julmaten här i skogen.

2011-12-24 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0