Smulans callcenter

Ja, nej, det gick inte sådär jättebra...

Det SER ju ganska lovande ut, eller hur?


Fast det smakar faktiskt mest bara vinäger. ^^; Och konsistensen är fortfarande potatismos. Jag tror att man kanske inte skulle koka dem ändå...

Jag har officiellt misslyckats, men jag låter det stå en dag till och provar igen imorgon.
Det kan ju vara så att de inte är klara. Vitlöksklyftorna var ju faktiskt rätt stora.

Det råkar väl aldrig vara så att nån av mina goa läsare har ett hejdundrande bra recept på marinerade vitlöksklyftor så att de smakar som de där man köper på självplock i affären? ^^




I övrigt har det varit en ganska vanlig dag idag.

Råttorna har också sökt jobb som telefonförsäljare nu.
De ville bara se till att jag inte hade roligt på jobbet, och bästa sättet att fixa det är ju att söka samma jobb som jag.

Nej, jag har inte fått jobbet än. ^^ Sista ansökningsdagen var i går, så jag väntar på svar :) Men oj vad mycket skäll jag hunnit få av diverse kompisar redan. ^^;  Det är ju nästan som att ni redan kommit på att jag söker jobbet enbart för att förstöra era liv och era trevliga familjemiddagar. ;)

Hur som helst så tänkte råttorna att det var bäst att skaffa sig lite arbetslivserfarenhet, bara för att öka sina chanser.


Och tydligen har det ju gått rätt bra för dem.


Sist jag hörde så hade de sålt Edvins körkort, båda marsvinen, 2 kg vetemjöl, min själ och varandra.

Och det var ju faktiskt jättejobbigt. Nu har vi inget vetemjöl alls hemma.


Ni vet den där sidan vemringde.se?


Det är en sida där man kan kolla upp nummer ifrån telefonförsäljare som har ringt, och även se vad folk tycker om samtalen de fått.
Sen kan man även "ranka upp" kommentarer genom att rösta på dem om man tyckte de var bra/hjälpsamma.

Jag sökte på "Smulans callcenter"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0