Fotoinlägg

Hej på er! :)

Jo... grejen är såhär va...
Har lite ont om tid idag. Ska duscha nu, och sen lägga mig. Imorgon går jag 08:30 till 16:30, men en sjukt lång labb som kräver högsta koncentration.

Så jag har just ingen tid att fixa till nåt kreativt... Men jag tänkte att jag slänger in lite blandade foton som ligger och skräpar i datorn! ^^


Börjar med lite ur mappen "nålfiltat":


Till vänster: Michael Jackson
Till höger: Hund
I mitten: Slarvigt inklippt ring ifrån igår




Och från Bolivia-mappen:


Skitliten apa:




Näsbjörn som klättrar upp för fotografens byxor. Aj:




Näsbjörn igen. För att jag älskar näsbjörn:




Pedro:





Och bara för att vi aldrig aldrig nånsin tröttnar på det:
Tandborstråtta! ^^





Och... pja... godnatt på er då. ^^

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Den ringen har jag inte sett förr. Kanske vore nåt att ha i källaren eller i Hantverksbyn i Borlänge. Kan du tänka dig att göra flera i olika modeller?

2011-01-27 @ 17:02:21
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: sås

Hej gulleplutt! Skriv din text här!

2015-02-16 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0