Golbat ångrade sig

Golbat, som sedan igår aktivt förespråkat hundskaffande, kom på en sak inatt.



Golbat, som fann det aningen svårt att somna om lär sedan ha stannat uppe resten av natten och snickrat lite.

Och i morse stod den här på vårt köksbord:




Spännande.

Så vi öppnade den och hittade mycket riktigt ett förslag. Vad annars lägger man i en förslagslåda?

Vi har våra misstankar om att förslaget i fråga kommer ifrån Golbat, men vi känner att vi inte kan dra några förhastade slutsatser.



Ja... ja, det var ju faktiskt ganska bra förslag. Men jag tror jag passar på det där med geten.

Jag har provat.

Jag vill aldrig mer gå ut och gå med en get.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0