Hemma igen

Då var man hemma igen. Det har varit en jättekul kväll! ^^


Men nu är det dags att sova. Det är en dag imorgon också.

 

Hoppas ni också haft det trevligt ikväll. ^^

 

Har ni några nyårslöften?


Jag funderar på att skaffa ett. Det är väl inte för sent än, va?


Jag ska sova på saken. Bäst att fundera ordentligt. Vill inte ha något tråkigt löfte. "Jag ska städa varje dag, träna 15 ggr i veckan och bara äta vitkål" är ju som dömt för att misslyckas.

 

Nej... Nåt roligare än så får det allt vara om det ska vara nåt. ^^ Återkommer när jag bestämt mig. Alla tips mottages tacksamt.

Smulan älskar alla som kommenterar detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Amalia

Du kan gå med i Mareld - maybe? ;)

2011-01-01 @ 09:10:51
URL: http://muwisthebest.blogg.se/
Postat av: Mommo

Inte börja röka kanske? Kan väl inte bli alltför svårt att hålla, för dig.

2011-01-01 @ 15:28:11
Postat av: Signe

du kan lova att bli klar med alla julklappar i November ^^

2011-01-01 @ 16:02:56
URL: http://signe.blog.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0