Packning på gång!

Ikväll är det packning som gäller.

Tror att vi lyckats lokalisera och samla ihop allt vi hade med oss hit innan jul. Men det vet man ju aldrig i förväg. Det vet man först när man åkt 75 % av vägen. Först då kommer man på vad man glömt. Jag förstår det inte.

Råttorna har också börjat packa. Och sist jag kollade gick det väl ganska bra.

Men jag vill uppmana alla som haft kontakt med råttorna nu under jullovet att undersöka om något viktigt saknas.

Vissa av sakerna de packat har jag inget minne av att de hade med sig hit...



Ja... jag hoppas ju att bilen startar imorgon bitti. ^^;





Blev väckt imorse av en serie "psst!" som hördes utanför dörren till mitt rum i Sundborn.

Det var mamma som ville spela Monopol.

Så vi spelade. Och efter en timme såg det ut ungefär såhär:


Och ja, jag behöver skryta om det i bloggen. ^^; Men jag är ju faktiskt kanske världsbäst på just Monopol.

Är det nån som känner för att få spö nån gång så är det bara att säga till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0