Sjuksamariterna

Hej på er! :)

Hoppas ni alla har haft en bra helg hittills. ^^


Här är läget fortsatt lugnt.

Edvin upprätthåller sin "årets granne"-titel med en dragspelskonsert i sovrummet, marsvinen gnuttrar och fnuttrar om livet, jag ligger däckad i soffan och råttorna försöker fortfarande smygamputera min näsa med jämna mellanrum.

Men det sistnämnda till trots har råttorna faktiskt ansträngt sig ganska mycket idag för att hjälpa mig.


De vill vara med i nån sån där "vinn en resa för två till disneyland paris"-tävling som det går tretton på dussinet av. Då får de ju chansen att träffa både Musse Pigg OCH Timon.

Grejen är att de inte är 18 år gamla än, inte ens om de lägger ihop sina åldrar, så de behöver målsmans underskrift.

Och jag är ju en sån där målsman.



Jag vet inte, alltså... Nånstans tror jag ju att de menar väl... och nånstans vore det ju sjukt skönt om de vann den där resan.

Men de ska banne mig spackla igen de där 19 borrhålen i ankelhöjd först...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad de är energiska de små liven ... Krya på dig Sandra!!! Kram

2011-01-30 @ 08:51:29
URL: http://www.ingridskallare.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0