Smådjursattack

Idag har jag och min buddypolare Pär softat lite på morgonen.

Eller, ja... Pär softade. Jag sov.

Dessa vilddjursattacker mitt i skönhetssömnen börjar bli tämligen vanliga här hos oss. Senast var det Golbat...

Ska man behöva installera sitt myggnät avsett för mer tropiska förhållanden för att kunna sova säkert, tro?


Imorgon börjar skolan igen för min del! :) Ska bli skönt, faktiskt. Och kul framför allt.

På måndag ska vi få gå på studiebesök hos Cellartis! ^^ Ett företag här i Göteborg som sysslar med stamceller.

Men dagen efter, nästa tisdag, är det tenta... Så jag får plugga på riktigt ordentligt innan helgen så att jag över huvudtaget kan koncentrera mig på studiebesöket. ^^; Kanske inte helt strategiskt av dem att lägga studiebesöket så tätt inpå...

Eller så är det det.

De kanske vet genom erfarenhet att de som gärna vill dit kommer plugga extra bra inför tentan just därför. ^^;



Nu är det strax sovdags. Hoppas på lite bättre sömn i natt.
Här i Hisings Backa har vi en lite annan tideräkning än resten av Sverige. Nyårsafton, med massor av fyrverkerier, inföll igår.... :P

Gott nytt år på er. ^^;

Kommentarer
Postat av: Clemens

Nät, livets finmaskiga lakan!

2011-01-11 @ 12:17:27
URL: http://jagheterclemens.blogg.se/
Postat av: Mommo

Sedan, när du städar så måste du komma ihåg att tvätta bort skummet från dina små djur. Kramisar

2011-01-11 @ 18:31:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0