Vikarien

...nu hade ni kul va? :)

På sjunde plats på topplistan över mest sökta också.

Jag SKA duscha! ^^;





Då var det äntligen helg! :) Även om min helg lär präglas utav plugg... Lär inte hinna med mycket annat.

Men det gör inget. För jag har en vikarie som hinner med allt annat åt mig. :)

Tyvärr är det lite ont om vikarier inom just det arbetsområdet... Så man får ju ta vad man har...


Och jag vet, jag vet... man ska inte vara allt för hård, det är hennes första riktiga jobb...

Men...



Det luktar rejäl lönesänkning, tycker jag!



***uppdatering***

Nu finns en liten förklaring till alla illusioner i förra inläggets kommentarsfält.
Ni får kika där om det var nån ni inte tog. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0